Veilig wonen

Receptie
De receptie van Het Laar is dagelijks geopend van 07.00 tot 22.00 en in het weekend van 07.00 tot 14.30 uur. Bij de receptie kunt u met allerlei vragen betreft die te maken met wonen, leven en ontspanning in Het Laar te maken hebben. Ontvangst van bezoekers van de appartementen, reserveren van de Laarbus, indienen van reparatieverzoeken, contact met de huismeesters, informatie over en betalingen met de Laarpassen, boeken en reserveren van een tafel bij de diners, ontvangst van postpakketten en pakketten van apotheken, contacten met leveranciers etc. zijn veel voorkomende activiteiten waarmee de receptie u van dienst kan zijn.

Huismeesters
De verschillende gebouwen van Het Laar hebben ieder hun eigen huismeester. De huismeester is een toegankelijk eerste aanspreekpunt, voor bewoners en medewerkers, bij technische problemen en/of beheer van het gebouw.

Alarmering
Alle appartementen in Het Laar hebben een 24-uurs alarmeringssysteem; via dit systeem zijn verzorgenden direct oproepbaar. Ook werkt Het Laar met (draadloze) alarmknoppen voor cliënten. Zo kan vanaf iedere plek in het appartement of Het Laar hulp ingeroepen worden.

Brandveiligheid
Alle gebouwen van Het Laar voldoen aan de strenge veiligheidseisen van de brandweer. Ieder appartement is voorzien van rookmelders en regelmatig controleert de brandweer de brandveiligheid van de algemene ruimtes in Het Laar.

Terug naar overzicht